Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Uzņēmumiem

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?
  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 
  • Kā pasūtīt jaunu karti?
  • Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 
  • Kā autorizēties klientu portālā?
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
  • Kā mans uzņēmums var iegādāties Circle K Dāvanu karti?
  • Kā saņemt avansa rēķinu?
  • Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?
  • Kā bloķēt karti?
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
  • Kā es varu iegādāties degvielu vairumā?
  • Kā es varu kļūt par degvielas vairumtirdzniecības klientu? 
  • Vai dāvanu kartes var papildināt? Kāds ir papildināšanas summas limits?
  • Kur varu redzēt mana uzņēmuma dāvanu karšu pasūtījumus?

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību.
Noderīgu informāciju vari atrast arī:

Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005

*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.
Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.