Image
Image
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Uzņēmumiem

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

  • Kā pasūtīt jaunu karti?
  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 
  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?
  • Kā autorizēties klientu portālā?
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
  • Kā bloķēt degvielas karti?
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?
  • Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
  • Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?
  • Kā saņemt avansa rēķinu?
  • Kur varu atrast karti ar tuvāko Circle K DUS?
  • Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
  • Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?
  • Vai mobilā maksājuma risinājums atbalsta visas B2B kartes?
  • Vai klientu portālā varu degvielas debetkarti nomainīt uz Europe starptautisko kredītkarti, lai ar to veiktu pirkumus ārpus Latvijas?

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību.
Noderīgu informāciju vari atrast arī:

Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005

*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.
Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.