Circle K employee happily helping a customer on a call, wearing a headset at his desk

Klientu serviss

Mēs zinām, cik svarīgi ir saņemt atbildes un palīdzību, kad tas ir nepieciešams. No biežāk uzdotajiem jautājumiem līdz telefoniskai konsultācijai — mūsu speciālisti ir gatavi sniegt atbalstu.

Pirms sazinies ar klientu servisu, lūdzu, iepazīsties ar biežāk uzdotajiem jautājumiem.

  • Kā pasūtīt jaunu karti?

    Kartes iespējams pasūtīt klientu portālā Card E-Services. Tas ir pielāgots ērtai piekļuvei gan no datora, gan mobilā telefona.


    Autorizējies klientu portālā, izvēlies atbilstošo karšu grupu un veic kartes pasūtījumu. 

    Ja degvielas karti nepieciešams nosūtīt uz citu adresi, lūdzu, atsūti sava uzņēmuma paraksttiesīgās personas iesniegumu par uzņēmuma korespondences adreses maiņu. Iesnieguma veidlapas paraugs pieejams šeit.

    Ja tev vēl nav piekļuves klientu portālam Card E-Services – reģistrējies vai uzzini vairāk šeit.

    Autorizēties Card E-Services
    Vai bija noderīgi:
  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 

    Ir divas iespējas, kā papildināt degvielas debetkaršu kontu: 

    1. Bankas pārskaitījums uz kādu no SIA Circle K Latvia bankas norēķinu kontiem, kas paredzēti degvielas karšu papildināšanas iemaksām:

    • Luminor Bank AS Latvijas filiāle, konts LV18RIKO0000080362535 
    • A/S Swedbank, konts LV98HABA0551042553802 
    • A/S SEB banka, konts LV83UNLA0050024417070

    Naudas pārskaitījuma maksājuma mērķī, lūdzu, norādi KLIENTA NUMURU VAI MAKSĀJUMA MĒRĶA NUMURU!

    2. Jebkurā Circle K degvielas uzpildes stacijā, uzrādot degvielas debetkarti un iemaksājot nepieciešamo summu. 

    Circle K Latvia rekvizīti
    Vai bija noderīgi:
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?

    Lai saņemtu čeka kopiju, lūdzu, aizpildi pieteikuma formu mūsu mājaslapā.*

    *Čeka kopijas sagatavošana ir maksas pakalpojums, par kuru jāmaksā saskaņā ar cenrādi.

    Saņemt čeka kopiju
    Vai bija noderīgi:
  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?

    Lai iestatītu jaunu vai nomainītu esošo PIN kodu:

    1. Sadaļā “Kartes” izvēlies karti.
    2. Atver sadaļu “Pārvaldīt”.
    3. Izvēlies “Mainīt PIN kodu”.

    Ja tev vēl nav piekļuves klientu portālam – reģistrējies vai uzzini vairāk šeit.

    Autorizēties Card E-Services
    Vai bija noderīgi:
  • Kā autorizēties klientu portālā?

    Lai pirmo reizi izmantotu klientu portālu Card E-Services, seko norādēm, ko saņēmi e-pastā pēc līguma noslēgšanas ar Circle K.

    Ja tev jau ir Circle K EXTRA karte, tad, autorizējoties Card E-Services, izmanto to pašu lietotājvārdu un paroli, kas jau tiek lietota Circle K EXTRAlojalitātes programmai.  

    Ja tev vēl nav piekļuves klientu portālam Card E-Services – reģistrējies vai uzzini vairāk šeit.

    Autorizēties Card E-Services
    Vai bija noderīgi:
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
    1. Autorizējies Circle K uzņēmumu Dāvanu karšu portālā. 
      Ja tavam uzņēmumam vēl nav piekļuves portālam, reģistrējies šeit.
    2. Izveido dāvanu karšu pasūtījumu. 
    3. Veic maksājumu, lai Dāvanu karšu portāla kontā būtu pietiekami daudz līdzekļu.
    4. Uzgaidi, kamēr nauda tiek ieskaitīta tava uzņēmuma kontā Dāvanu karšu portālā.
    5. Aktivizē dāvanu kartes un nosūti tās adresātiem.
    Vai bija noderīgi:
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?

    Klientu portāla sadaļā “Rēķini” ir informācija par visiem tava uzņēmuma rēķiniem. Tur ir iespējams aplūkot rēķinu apmaksas statusu un lejupielādēt rēķinu PDF formātā.

    Ja nepieciešams, vari rēķinā iekļauto informāciju lejupielādēt CSV vai XLSX formātos. 

    Ja tev vēl nav piekļuves klientu portālam – reģistrējies vai uzzini vairāk šeit.

    Autorizēties Card E-Services
    Vai bija noderīgi:
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?

    Europe starptautiskā kredītkarte darbojas vairāk nekā 18 000 Circle K, British Petroleum (BP), Aral, Agip, OMV un citās degvielas uzpildes stacijās (Routex tīklā).

    Ar pilnu Routex tīkla staciju sarakstu iepazīsties šeit.

    Europe kredītkarte iekļauj tehniskās palīdzības pakalpojumus, kā arī iespēju samaksāt ceļu, tiltu, stāvvietu un citas nodevas.

    Vairāk par Europe starptautisko kredītkarti
    Vai bija noderīgi:
  • Kā bloķēt degvielas karti?

    Kartes vari bloķēt klientu portālā Card E-Services.

    Ja tev vēl nav piekļuves klientu portālam – reģistrējies vai uzzini vairāk šeit.

    Nozagšanas vai pazaudēšanas gadījumā degvielas karti nepieciešams bloķēt NEKAVĒJOTIES! Ja tev nav piekļuves klientu portālam, zvani uz Circle K diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80009005.

    Autorizēties Card E-Services
    Vai bija noderīgi:
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?

    Karte var nedarboties dažādu iemeslu dēļ:

    1. Vairākkārtīgi ievadīts nepareizs kartes PIN kods.
    2. Pārsniegts kartes mēneša limits, karte var būt ierobežota pirkumiem ārpus darba laika, kartei var būt noteikti ierobežojumi noteiktu produktu grupu pirkumiem.
    3. Bojāta vai nolietojusies kartes magnētiskā līnija.
    4. Pārsniegts uzņēmuma kopējais kredītlimits.
    5. Kavēts rēķina apmaksas termiņš.

    Autorizējies klientu portālā Card E-Services, lai pārbaudītu kartes statusu, kartes ierobežojumus, rēķinu apmaksu un kredītlimitu. 

    Ja tev vēl nav piekļuves klientu portālam – uzzini vairāk šeit.

    Autorizēties Card E-Services
    Vai bija noderīgi:
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?

    Iesniegumā jānorāda jaunie uzņēmuma rekvizīti.

    Iesnieguma parauga veidlapa pieejama šeit. Paraksti to ar e-parakstu un nosūti mums.

    Ja neizmanto e-parakstu, izdrukā sagatavoto iesnieguma dokumentu, paraksti to un ieskenē.

    Iesnieguma failu nosūti, izmantojot šo pieteikuma formu.

    Pieteikuma nosūtīšanas forma
    Vai bija noderīgi:
  • Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?

    Lai saņemtu degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu, lūdzu, aizpildi pieteikuma formu.

    Salīdzināšanas akts tiks sagatavots un nosūtīts uz līgumā norādīto e-pasta adresi.  

    Pieteikt konta salīdzināšanas aktu
    Vai bija noderīgi:
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 

    Debetkartes konta bilanci jeb pieejamo atlikumu var redzēt klientu portālā Card E-Services. Tam ērti vari pieslēgties gan no datora, gan no mobilā telefona. 

    Ja tev vēl nav piekļuves klientu portālam – reģistrējies vai uzzini vairāk šeit!

    Debetkaršu konta pieejamo atlikumu var redzēt arī uz pirkuma čeka, kur norādīts, kāds tas bija pirms konkrētā pirkuma. 

    Autorizēties Card E-Services
    Vai bija noderīgi:
  • Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?

    Lai mainītu uzņēmuma kreditēšanas nosacījumus, nepieciešams uzņēmuma paraksttiesīgās personas iesniegums par vēlamajām izmaiņām.

    Iesnieguma parauga veidlapa pieejama šeit.

    Paraksti to ar e-parakstu un nosūti mums.

    Ja neizmanto e-parakstu, izdrukā sagatavoto iesnieguma dokumentu, paraksti to un ieskenē. Iesnieguma failu nosūti mums.

    Nosūtīt iesniegumu
    Vai bija noderīgi:
  • Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?

    Ja nepieciešama pārmaksāto uzņēmuma naudas līdzekļu atgriešana vai to pārcelšana uz citu tava uzņēmuma degvielas karšu kontu, vajadzīgs uzņēmuma paraksttiesīgās personas iesniegums. Iesnieguma veidlapas paraugu atradīsi šeit.

    Paraksti to ar e-parakstu un nosūti mums. Ja neizmanto e-parakstu, izdrukā sagatavoto iesnieguma dokumentu, paraksti to un ieskenē. Iesnieguma failu nosūti mums.

    Nosūtīt iesniegumu
    Vai bija noderīgi:
  • Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?

    Izvēlies vēlamo summu robežās no 20 līdz 1000 eur.

    Dāvanu kartes minimālā un maksimālā vērtība būs norādīta arī Circle K uzņēmumu Dāvanu karšu portālā brīdī, kad tiks veikts pasūtījums. 

    Vai bija noderīgi:
  • Kur varu atrast karti ar tuvāko Circle K DUS?

    Izmanto mūsu staciju tīkla karti, lai atrastu sev tuvāko DUS:

    • Izmanto Circle K mobilās aplikācijas sadaļu “Stacijas” savā telefonā. Lejupielādē aplikāciju Google Play vai App Store.
    • Karti ar uzpildes staciju tīklu vari atrast arī mūsu mājaslapā.
    DUS karte mājas lapā
    Vai bija noderīgi:
  • Kāpēc visas uzņēmuma kartes un konts ir bloķēti?

    Konta bloķēšanas iemesli var būt dažādi:

    • Neapmaksāts rēķins. 
    • Pārsniegts kopējais uzņēmumam piešķirtais kredītlimits. 
    • Konts bloķēts citu iemeslu dēļ. 

    Autorizējies klientu portālā Card E-Services, lai pārbaudītu uzņēmumam piešķirtā kredītlimita bilanci un rēķinu apmaksas statusu.

    Ja tev vēl nav piekļuves klientu portālam – reģistrējies vai uzzini vairāk šeit.

    Autorizēties Card E-Services
    Vai bija noderīgi:
  • Kā mans uzņēmums var iegādāties Circle K Dāvanu karti?
    1. Autorizējies Circle K uzņēmumu Dāvanu karšu portālā. 
      Ja tavs uzņēmums Circle K dāvanu karti pērk pirmo reizi, ir jāizvēlas darbinieks, kurš būs uzņēmuma konta administrators un saņems pieeju Circle K uzņēmumu Dāvanu karšu portālam. Pēc tam jāizveido konts Circle K uzņēmumu Dāvanu karšu portālā. To var izdarīt, reģistrējoties šeit.
      Ja uzņēmumam jau ir izveidots konts, nepieciešams tajā autorizēties, izmantojot savus piekļuves datus. Saite uz Circle K uzņēmumu Dāvanu karšu portālā ir šeit.
    2. Dāvanu karšu portālā klikšķini uz pogas “Izveidot jaunu pasūtījumu”.
    3. Izvēlies vienu no diviem karšu piegādes veidiem - “Dāvanu karšu saņemšana pa vienai” vai “Dāvanu karšu vairumpiegāde”. Tad sekojot norādēm, veic pasūtījumu.
       
    Vai bija noderīgi:

Sazinies ar Circle K klientu servisu

Ja ir operatīvi risināmas ikdienas situācijas un jautājumi par pakalpojumu darbību, lūdzam izmantot šīs iespējas.

Person showing woman something on their laptop, at a desk

Biznesa klientu portāls

Circle K biznesa klientu pašapkalpošanās portāls internetā Card E-Services ļauj viegli un ātri pārvaldīt uzņēmuma degvielas kartes, aktivizēt pakalpojumus, kā arī analizēt pirkumus un lejupielādēt rēķinus.

Saņem individuāli izstrādātu piedāvājumu vai piesakies degvielas uzpildes kartei!

Uzzini, kā Circle K Pro var sniegt labumu tavam uzņēmumam. 
Atklāj priekšrocības, ko varam nodrošināt.